Thursday, May 21, 2009

''' sekun-sekan'''

olass
lame rase x curat-curit kt blog neyh
hehe
sdgkn baru 2 ari
sekun-sekan?
mnde ape pon aku xtaw
aku main taip jerk ble terlintas
huhu
erm ari ni bgin dh la agak lewat
dkt kol 12
haha
xpernh dbwat aku neyh
then tros g mndi
lipat kain
yg 2 days nyer
sbb smlm dh pgi berjln2
agak bertimbun gak kain
hehe
maklumla
i kn suri rumah utk 2 bln neyh
terpaksela wut kje2 tu sume
then sapu umah
pastu lnding2 jap
kuarkn udang ngn sotong
hehe
cdg2 nk msk nasik goreng
pastu solat jap
lpas solat
tros bersilat kt dapor
amik la ape yg patot
then mix sume
jdikla
nasik goreng umi
haha
xpernh2 aku masak
utk mkn sndri leyh la aku neyh
nk bgi org len mkn
segan lor
haha

esok-jumaat
nk g umah mak siah
tggu spupu kmbr ku amik
sbb sabtu die nk wut knduri arwah 40 hari
xtaw dok sne bpe hari
so aku xon9 la utk spjg aku dsna
nnti dh blik bru update wuts hot wuts not
hehe
ok daaa


No comments:

Post a Comment