Sunday, August 16, 2009

'''tut.n tut.n tutut.'''

i have no idea to put the title
only tut n tut
its not refer tu something lucah
or bf someone..haha
just sje letak title tu
..
now me at my sis house
at rawang
mgisi mase2 yg ade
kunun nya nk on9 nk wut assgmnet
coz kt umah x leh on9 dah
if 0n9 pon i have to use d dial-up
ala2 zaman knax2 dlu tu
i hope i can complete my assgment here
if nk dok kt umah pon
bkn wut pe
bgon, tgk tibi, men game, lepax ngn serol ( if die ajak la)
mkn, tgk tibi lg, tdo.
thats my routine if kt umah
plus i need to do housework
if not
nnti mak call n tnye
dah buat ni? dah buat tu?
i have to do d work b4 she called
n aku kne ckp "yee.. dah bwat dah"
one thing yg aku kdg2 mls wat
=masak=
haha.. sbb nye..ntahla
aku rase malu nk bg my parents mkn ape yg aku msk
coz its not sesedap yg mak masak
along je selalu yg beriye2 kate aku msak sedap
haih ntahla.. n i denied it..
i said" mne de. aku msak cincai jerk"
i love my sis cooks to..
die xpert bab2 western neh
makaroni, spagethi, chicken chop
n b4 this die siap pernah wut bisnes cake, cupcake n muffin lg
oh itu b4 die kawin kot
after married die dh xde mase dah nk wut bisnes tu
so bab masak-memasak
i will left to the xpert mak n along
aku just tlg d sbalik tabir jer
hehe
okies lah
i end up my story here
later i story-mory lgih
oh b4 that
smlm lys n kachak dtg my house
hehuuu shonok
lme sungguh x jumpe lyss
n her chick dh jdik cm aku nye pp
hehe
senang ati kot..:)
thnx a lot lys n kck
sy shonok dpt spend time dgn kmu ber2

No comments:

Post a Comment