Wednesday, October 21, 2009

''' at last.'''

11.17am: 1 missed call - ayahanda
11.22am : call abah balik
abah kate tabung haji dah call
flight dorg 25hb neyh (ahad)
pastu abah tnye aku bleh blik ker
mestila bleyh.. dah xde class dh pon
cume isnin tu je laa
abah kate org tabung haji suroh kompem kn blik ngn tabung haji putrajaya
12.23pm: abah call lgi
kompem.. flight dorg 25hb
so aku pun bercadang nk pulang besok petang
tpi pk2
tiket ptg ade kt a.s jerk
aku nk blik after kol 2..lepas klas
xdeplak org nk anta kn
masing2 ade class
then.. aku decide nk blik mlm sok
minx kachak blikn tiket kt uni inn( lyss ipinjm kck u kjap yer)
tpi mara liner nye abes plak.. then bli pancaran matahari nye naek kt changlun
xpe la.. xkesah.. aku nk blik time yg abah leh amik aku
sbb aku nk angkut baju² yg dah xpkai dah

urm aku rase bersyukur sgt.. akhirnya Allah beri kelapangan kpada aku nk study ntok final nnti xdela aku pening² pk ble nkblik..buleh anta mak abah ke x... itula inilaa.. alhamdulillah
terima kaseh yaAllah..




No comments:

Post a Comment