Monday, January 4, 2010

end.start.move onnnn yeah..

ohoh its 2010 already
aku end up 2009 dgn bershopping sakan kamis ri tuh ..yehaaaa
after maghrib tros mnjlnkn projek bersma along n suaminya
utk ke jucso equine
mmg itu matlamat aKU bile pt(ptptn) masok
sbb aku dpt full..xyah potong yuran.. yehaa
i've spent about rm400++ utk 2helai baju, 2 pasang jeans, 2 pairs of shoes,
bag n pkaian² laen.. hehe
kitorg shopping smpai dkt kol 12
pastu g supper.. mkn mcD..mmgla aku yg kne bnjernyeh
total aku spent utk mlm tuh almost rm500..
aku rase ini semur hidop akuh habeskn duit utk shopping sakan cmtuh
okeyh abes kt ctu
esoknyer.. 1.1.2010
aku memulakan tahun baru itu dgn hangout wif my clasm8,bestm8,skewlm8,kaki gossip n mcm² lagi lah..ohh n mmg kitorg ade 8 org yg stg ri tu.. aku, serul,akem, piqa,bidah,yan, tirah n farna..
dat day was a sairul's burfday.. dorg pon dh planning nk celebr8
n nk lepak di alamanda. berkumpul jam 10am (ohoh sgt awl).
then kitorg sume melepakkn dri kt oldtown..sbb masing2 sume dah lapar..sabo je la
dudok ctu dr kol 11 smpai 12 lebeyh.. lme kowt
smpai waiter kt ctu dtg kutip cawan n pinggan( mghaalau ler tuh)
haha.. yg snoknyer.. piqa yg bnje kitorg sume *yehaa
thnx piqa for ur treat.. next time if kitorg dh kje kitorg blnje ko plak eh..hehe


sesi bergmbar after perot kyg

then, piqa n akeem meminta izin utk pulg dahulu
tggla kmi ber6 shj.. plans lpasnih ade la berkarokeee..yehuuu
kami berkaroke 20 lagu okehh... sgt byk..n lpastu sume cm kelayuan
x larat dah nk nyanyi lemau gler

sesi futugrafi dlm bilik karoke

sesi berkaroke ini ditaja oleh aku n seiroll
after karoke yg menyerakkan sore n memenatkn itu kmi
bercdg utk men gametoken.. yg tu ditaje oleh cik tirahx gedix
after tu pgi solat
n kmi masih tidak mau pulg
tirah bg cdgn utk tgk muvi laks
oh.. tgk wyg hnya kmi ber 3 shaja, yan,fana, n bidah sudg pulg
kmi pon pergi lah tgk wyg gmbar bertajok "duhai c pari²"
critenye agak boring, tpi ok lar sbb klakar..
bleh bg rate 3 stars..
abes wyg kmi pon bergerak pulang
berakhirlah smbutan awl tahun n smbutan hari jadik cik serol kite dctu
kmi mghabiskan almot 9 hrs kt alamnda itu *ohoh
tpi itu ok..ia adalah ari yg mnyeronoxkn
terime kaseh kpeade yg hadir utk mnjayakan xtvt ini
bile2 kite plans hang out together lgi okeyh..

♥n yeah babai 2009
n welcome 2010♥


No comments:

Post a Comment