Sunday, February 21, 2010

happy burfday to my brother-in law..

ri nih burfday abg ipar aku yg ke 35 tahun
ni 1st time celebr8 burfday die kt umah
so mak pon tlh bercdg utk membuat sdikit jamuan mkn dirumah
xdela jempot ramai sgt, just kwn baik mak jer
mak som sekeluarge n kak is sekeluargse jerk
aa pix-pix kt bwh nih adalah hidangan yg dihidangkn utk santapan
aku sekeluarge n tetemu
jgn terliurrr okeys!!
sume hidangan ni dimasak sndiri oleh ibunda n kakanda terchenta
aku? haha time ni tgh gosok baju
aku wut keje umah jerk masak-masak ni lom xpert lagih..
meh cuci mate n tekak korg dgn pix-pix yg menyelerakan ni

ikan siakap stim

sotong goreng tepong


tomyam champor

udang goreng butter n creamkek burfday moccha cheese
nilah burfday boynye aka abg ipar aku
en zahari bin ibrahim


kakak aku & hubbynye yg terchenta

amacam.. mesti meleleh kn ayaq liur korg tgk
hidangan yang menyelarakan tu..hehe
sape-sape yg tringin nk rase
mehla dtg umah aku
hikhik
tpi call la dlu yerr..

ucapan utk abg ipar aku
semoge dpjgkn umur lagi n dimurhkn rezeki
xlupe juge
moge-moge dikurniakan zuriat secepat mungkin..ehe


No comments:

Post a Comment