Tuesday, February 2, 2010

.kami mmg suke mkn.


dinner at bagan lalang, sepang


pixtos² ini diambil pada 23 jan 2010 (sabtu)
1 ari sblum berlakunye kejadian drama airmate akuh tuh
yg udah aku post kn nya dlm entry sblom ini

okey lupekan yg sedih itu mari kite cite pasal dinner ini yeh..

dinner neh sbnrye bertujuan utk celebr8 burfday mak aku
ini antara family aku je ler
xajak org laen, sbb x ade budget..huhu
mmg kn.. klu nk celbr8 burfday jerk mesti ade mkn busat kn ..eheh
lagila family aku neh yg suke mkn
xkn lpasnye
dinner lmbt 2 mggu dr tarikh burfday mak aku
sbb keadaan kakak aku yg xdpt blik pada mggu sblumnya
dinner ni pon ditaja oleh kakak aku yg terchenta

tgklah aku ngn kakak aku, bile gembira jadik cmtulah
bile bergadoh.. laenla pulak jadinye kn

urm.. oh pasal dinner tu mlsla nk story-mory byk sgt
just nk bg tau
yg mknn die okey, sedap, memuaskn jugakla perot neyh
cume utk price udang die la kot mahal cket
laen2 okey.

nk pegi bagan lalang ni pon kna la bersabar ye tgk signboard
sebab tempat die mmg ke dalam-n dalam
bapak aku smpai sesat² ish ish
nk pgi kedai neh pon korg pegi yg ujung skali yg mengadap laut tuh
dekat dgn tongkang-tongkang yg pegi laut
view mmg terbaek punyaa..
ok.. chowchinchaw..




No comments:

Post a Comment