Wednesday, March 31, 2010

.kembali semula

blog agak berhabok setelah dtinggalkn selama beberapa ari
aku cuti, makanya blog pon cuti la kn
pemergian aku selama 4 ari ke uum terchenta mninggalkn
byk kenangan..berpanasan, berpelohan, gelak-mcm org gila
tido di suraw spt time study dolu-dolu..
diam x diam rupenyer² dah dekat setahun dorg abes study
and akhirnya mereka telah bergraduasi dengan jayanya
tahniah kawan².. aku pulak akn ber'konvokasi'(ayat cik liyana) pada buln
oktober akan datang..x sabar rasenyer.. tgk dorg berjubah konvo
hati ni amat terharu, lpas ni susah dh nk berkumpol bersama
dorang-dorang lagi kn? dorg pon masing² dah bekerja..
pasni dah ade life sndrik mesti lagi susah nk jumpe kn.
kedatangan aku ke sane x sia-sia sbb aku dpt jumpe
kelima-lima dorang. sedangkan yang lain ade juge tidak
dapt berjumpe antara dorang sebab kelam kabut utk pulang
setelah selesai konvo...
setibanya di uum pada sabtu tuh, sesi bergmbr pon bermula
haih cuaca dah la amat panas ya rabbi, keti- dah berpeloh-peloh
muka jgn ckp la.. punye la 4 buln aku bersusah payah mencerahkn
cket muke aku yg x bape nk cerah nih.. skali dlm tempoh 2 ari tuh
hamikko sunburn.gmba2 pon kt kamera dorg nnti la aku curik-curik
dari fesbuk uplod kt cni cket ek.
okey aku ade keje mau diselesaikn.
jumpe lagi di lembaran yg akn dtg.

No comments:

Post a Comment