Tuesday, April 20, 2010

betol ker?

kakak aku cakap jodoh kite adelah org yg kite pernh berjumpe.

cthnye: kakak aku ngn abg ipar aku pernah berjumpe di satu majlis taklimat
perniagaan dkt mardi kot.(n dorg pon knal sbb family yg knalkn)
bapak aku mase mude² dlu slalu usha mak aku mase die jge lif kt tmpt mak
aku keje dlu.

btol ke ek? dh tu jodoh aku nk carik celah mne dgn org yg pernah aku jumpe?

kwn aku ckp plak klu kite tgk waktu yg time analog la kn klu jam dn minit tu
mnunjukkan waktu yg same ade org rindu kite.

cthnye? 11:11, 20:20 , 01:01 cmtula kot kn.

btol ke ek? aku klu tgk je time tuh. mesti berangan ade org rindu akuh. oohaah!

oo oo lagi satu klu kn bulu mate belah kanan kite jatuh.
tu pon ade org rindu kite.

btol ke ek?hmmph.

orang² tua ckp..klu pusat kite. pusat kt perot kite tuhla klu kedalam
maknenye jodoh kite asal org jauh.klu lubang die xkedalm sgt org dekat lah tuh.

btol ke ek? aku punye dlm la jugak. ntah jauh mne jodoh aku
ape lagi check la korg nye pusat. muahaha

tu je lah. sekian!

4 comments:

  1. heheh..agak2 semua tu betul ke eh? :) mmg susah nak agak kan..

    ReplyDelete
  2. heh tuh laa.. kne rase sndri le agaknye kn. hee =)

    ReplyDelete
  3. hah,, ni mesti dah tersangkut ngan sape2 ni.. :) hehehe herm cam menarik je pasal jam tu! tp xlogik la.. skang dah xpakai jam tu.. hahaha teringat jam analog kepala donald duck n mickey mouse mase kecik2 dlu.. :)

    ReplyDelete
  4. haha nurul..nk tersangkot kt sape? trsangkut kt pokok ade lah.. eheh. ala jam kt astro, jam kt hp kn ade lgi. hehe

    ReplyDelete