Monday, June 21, 2010

kaki kau!

aku ni leh kire kaki wayang jugak lah kot
pernah satu ketika dlu time cuti sem
aku bleh tgk 7 muvies dalam tempoh 3 mggu ker sebulan ntah, hehe.
sakan kann..

okay dan baru-baru ini aku wut lagi
sebab aku dh byk mase lapangggggggggg..hehe
tapi baru 4 muvies dlm mase 3 mggu

jalan cite okey-okey ajerk
aku pon x pernh bce novel die
tangkap leleh jugak ah kn.
CUMA
pengunaan dialog die agak x besh ah
ade dialog yg berulang. humm
kne improve lgi nih.
3.5 bintang


aa cite nih
jln cite die x best!
mmg xbest. ri tu pon tgk sbb terpakse
lawak mmg rr lawak
tapi cm x phm ape yg dikecohkn. aish
budget murah nih. haha bleyh x?
2 je la bintang
karate kid: BEST!
funny ade. serious ade. semangat utk berlawan tu yg penting
geram pon ade weh. smpai ketap2 bibir. haha
4 bintang

BEST GILERR!
x boring langsung
funny. sedeyh pon ade.aku nganga mulot pon ade huu
aku gelak giler kot dlm wyg tuh.
yang part sedeyh aku tahan jerk air mate.haha
5 bintang.




No comments:

Post a Comment