Monday, July 12, 2010

sob.sob.

ini adelah berita yang sedih aku dapat pagi tadi
dalam pkul 1.00 pagi dari seorang kawan aku yang kat sini
dan dia berkawan dgn kwn aku dr kechik-kechik dlu dekat wangsa maju,
dan kami pernah hidup berjiran dekat 14 tahun.
kiteorang still kontek-kontek lagi,mggunakan ym dan fs seblum wujudnya fb.

ape yang mnyedihkannye, kwn aku time kanak2 ni
telah kehilangan boifren nye yang dicintai akibat kemalangan jln raye.
xsilap aku hubungan dorang agak lame, 4 tahun kot.
dan dorang dah planning nak diijabkabulkan hujung tahun ni.
tapi..
apekan daye
kite sebagai manusia hanya mampu merancang,
Allah yang menentukan.

aku sempat berjumpe dgn boifren die time knduri kawin kakak sulong die
awal buln lepas. x sangke itu perjumpaan yang pertama dan terakhir.

untuk sahabatku ain,
bersabarlah atas ape yang menimpa.
sentiasa kuat utk menghadapi kehidupan yang mendatang.
semoga roh arwah dan keluarganya ditempatkn di kalangan org yang beriman.

No comments:

Post a Comment