Saturday, August 28, 2010

cantik itu kamu contest 4 u!




okei-okei. aku join kontest nih sbb c vanila-popsikel ni cabar akuh.
boleh ker tuan empunye contest?hehe
kalau berkenan sila la pilih sy sbgai pemenang eh.

oleh sebab c pops ni pon boh gmbr reramai. aku pon nk boh pix reramai gak.

aku pilih gambar ni sebab kontes ni pon dibuat sebab xlama lagi nk rAYa kan.
okes gambar ni , gmbar aku ngn member2 aku. time ni study lagi lah.
tahun lepas. kitorg g beraye kt aloq star .rumah member aku yg baju itam tu.
memang ramai giler sbnrnyeh.
tapi ni kitorg amik yg pompuan ajer.yang pegi dlm 5 kereta camtuh
aku suke gmbar ni sebab gaya kami yang sopan santun gitew berbaju kurung.
yang bestnye kami berbaju kurung sehingga ke pagi okes. 12 jam berbaju kurung.
abes beraye, kitorang ronda-ronda bandar alor staq. smpai ke pagi.
sebab dh tgh malam x bleh nk msuk kolej kan. hihi
aa ok,itu je lah. pjg pulak kn aku merapek.

camner tuan punye kontes ade chan nk menang x? hihi.

rindu giler keadaan ni.
sob sob =(

No comments:

Post a Comment