Friday, August 6, 2010

seram oh!

baru seminggu dok opis kan, dah jadik cam-cam citer kt opis akuh tuh.
kalah expose mistik!
err..

ok, nk dimulakan citer.
opis aku nih ade lah bangunan baru,
p******aan mayb menyewa 3,4 tingkat dgn pihak-pihak mane
utk kerja prosesan bnci neh.
tingkat yg dorang selalu pkai tingkat 2 jerk.

dan mulai mggu ni tingkat 1,3, dan 4 akan dipakai oleh new staff(kitorang lah kan)

erm biasela kan tmpt dah lame x ade org duduk,

mestila ade 'makhluk' lain yg mndiami tmpt tu dlu kn

*aku lambat nk taip nih, sebab dok umah sorang.
-------------------------------------------------------------------------
aku sambung blik sebab mak abah dh blik.

kisahnye lagi, ade la sorang mamat ni die amik air semayang kt tingkat 2
pastu die ternampk penyelia stor ni kt toilet tu and siap tegor lagi
dan yg sbnrnye penyelia yg die tegor tu tidaklah berada di ctu pada saat itu.
lepas dari tu teros die jadik pndiam.sebab sblom ni die mmg byk ckp cket.

dan pada hari yg same jugak, die (mamat yg same) pegi satu toilet yg jarang dikunjungi org, disebabkan toilet yg selalu diguna tu kunci.
n die siap boleh ckp kt budak-budak yg jage stor tu die kate
"kt dlm tu ade 'bnde' lah"
lepastu rupe die teros lain, pndang bwh jerk.smbil pegang dada

besoknye, die masuk lagi toilet tu,
tapi xtaula ape jadikkan,
tibe-tibe penyelia kitorg suroh masuk blik penyuntingan
ade sorang minah ni kate 'i**l kene histeria'
errr
lepastu ptg tu,
die naik bersame 2 org laki-laki yg mcm alim-alim la jugak kot kan
dorang masuk toilet yg jrg dikunjungi org tu
lpastu kuar, salah sorg org yg dgn die tu tnye
"kat cni ade x?" pastu die angkat tgn tunjuk kt satu bilik utk kawalan kualiti,
bilik tu mmg xade org pkai lagih.
lpastu die kuar.
oo aku lupe lak, sblom tu dorang mintak botol air byk la jugak kan
nk tgkp 'benda' tu n bubuh dalm botol.

dan semalam aku rase yg paling mcm seram2 sejuk lak gak kn
ditmbh aircond yg dh mmg tahap sejuk beku tu.
ok, semalm mmg dah diberitahu kitorg akan bce yassin,
aku ngn budak2 team aku kol 7pm dah berenti wut keje
tgh tunggu punye tggu
tibe-tibe akak depan aku ni beristighfar,
eh kenape?
pastu aku tgk ade 2 org mamat ni tutup pintu bilik penyuntingan
pastu nmpk c i**l merangkak masuk dgn suare yg mcm rimau
x sanggop nk tengok
aku ape lagi teros la kitorg bla, masuk blik penyuntingan
errr seram sejok weh
mmg time tu dah nk dkat maghrib dah
c mamat tu pergi masuk kt toilet tu,
dgm budak2 laki lain tmn die
time die kuar jerk dari toilet tuh
dorsng kate badan die calar-calar
xpasti die 'berlawan' dgn bende tu ke hape

nk dijadikan cite yg sbnrnye,mamat tu buknla histeria ke hape
cume die ade saka yg jage die, yg boleh nmpak 'makhluk lain'
dan katenye die nih disuruh utk membuang 'makhluk2 tu'
yg agak berpuluh kot kawasan tuh.
errr.

akuyg jadik seramnye sebab unit aku berada di laluan ke arah toilet tu.
dan kitorg hnye ade 6 0rg shj dan budak stor ade 3 org jerk.
yg unit lain dorang dudok dlm bilik, so dorg xnmpk la
dorg cume tau dari mulut ke mulut.
aku yg nmpk nih, siap xleh tido kot.
terbyg jerk pergerakan die.


kejadian ni sume terjadik kt syif petang jerk.
syif pagi ade yg xtau pasal bnde nih.

----tamat---

cepatlah bolan puase, setan-setan,jin-jin sume kn diikat.

6 comments:

  1. nanti eh lambat cket nih, tggu parents i balik lah baru smbung.

    ReplyDelete
  2. hui tak nak baca lagi sebab tengah malam. esok pagi baru baca :P

    ReplyDelete
  3. argghhh menyesal bacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. hahahah jgn biarkan hidop anda diselubungi misteri
    kehkeh ;p

    ReplyDelete
  5. huisss seramnye bunyi... bek lah suruh budak y ada saka tu pon buang gak saka de.. mane tau saka de plak ajak member berkampung kat ctu.. waaaa

    ReplyDelete