Friday, November 26, 2010

buat keje camne kauorang nih?

saket hati den wehh.. sebabnye kan, kamera aku yg masuk wad tuh kene masuk wad balik. jahanem ke tak? okeh semalam aku call tanye dah siap ke belum, sebab dah sebulan lebeyh hantar kan pastu die kate dh siap . aku tanye kenape tak call pon. die kate dah call, 21 hb.. aish ta ade kot orang die call hari tuh. so takpelah, aku ckp nnti aku amik. hari ni lunch hour kan lame, so berhajatlah utk mkn di mcD alam, alang² tu leh la aku amik kamera skali. sampai je kt kedai tuh, aku sonok la kan sebab nk dpt kesayangan aku balik kan,bile cek mule2 lens die ok la dah kan. pastu bile aku nk tgk balik gmbr yg di capture tu xbleh, menu button, setting button sume² tu lah, tak bleh tekan. tak berfungsi langsung. cilakos okeh. aku kan selsema tadelah perasaan nk marah ke hape. tapi mmg jenis aku mmg malas nak ambush² balik kan. tapi sakit hati lah jugak. beli bukan singgit duahinggit, beratus. ade nama punya barang. sekali baiki cikai² jek. adoaii.. apekah? tak smpai sebulan pkai dah kene antar repair,dah siap repaIR, kene antar repair balik. aku tak paham mcmane yg tukang baiki tu, bleh baiki satu kerosakan ajer. takkan la xbelek2 yg lain. macamane buat keje cik abg oi?urh okeilah, kalau dpt kakak aku yg ikot tadi, mesti die sound habes-habesan punye salesman tuh.aku tak. aku baik. haha. ok lah

chows.

No comments:

Post a Comment