Monday, November 15, 2010

keefer dan BAM.

aku nak tulis pasal ni semalam.tapi mls nak taip kt umah.lebih suka taip kt opis. sebab leh abiskan byk masa lg kt opiskan.haha. so, stori dia mcm ni. sabtu malam kn ada football match MALAYSIA vs CHINA. sapa yg tgk, taula cmne game mlm tu kan. memang kene maki je referee tu aku rase dgn rakyat malaysia. Pemain malaysia 3 org kene kad merah. tggl 8 org je atas padang. memang macam c*^%@s la kan. berat sebelah giler. lepastu masa tgh bengang² tuh. abah pon berkate-kate:

abah: apa punya referee kate keefer punye. terok betulah.
along: ape abah keefer?
aku: keefer? keefer tu pe abah?
abah: keefer la. yg antarabangsa nya punya referee tuh.
along: abah tu FIFA la. ape plak keefer.pengadil FIFA.
abah: haaa yeke.
hahaha, berderai gelak kitorang 3 orang. aku igtkn abah gabung kan keeper ngn referee. tapi rupanya FIFA die nk ckp.lepastu beberapa minit kemudian. game tgh berlansung lg nih.

along: ahh, ni kalau BAM tau game mcm ni.... bla bla bla
aku: BAM? weh BAM tu badminton nye persatuan la.sengal.FAM kot.
kali ni mmg gelak besar gila la. smpai mak pon kuar. siap tnye-tnye apsal gelak sakan kan.
adoaii tu la kisah 3 anak beranak yang bersemangat patriotik tgk game Malaysia lwn China
sabtu mlm ari tuh.sampai ckp pon tersasul-sasul

hari ni ni pusingan kedua. MAS vs Iran. hope player Malaysia leh main dgn bersemangat.
even tonggak utama xdapat diturunkan.

SEMOGA BERJAYA MALAYSIA!



No comments:

Post a Comment