Monday, December 20, 2010

twenty ten.

i'm back from pangkor, n hari ini as usual menjlnkan kwajipan sebagai seorang pekerja. nak cuti, tapi minggu lepas dah cuti plaks. cuti lame-lame sape nak bayor gaji eden. hari ni hnye aku berdua jerk dari seksyen aku yg dtg keje. lain 4 org xdtg. sabar je la kan. team building, memang best. aktiviti sgt kena dgn theme la kan. menguji kebolehan menyelesaikan masalah secara berpasukan. lagi satu merapatkan lagi hubungan dgn rakan sekerja lain. lagi-lagi la aku ni baru kan. tak knal org sgt. tapi bila dah knal dah aku nk abes kontrak pulak. sob..sob.. lepas ni jadik penganggur. oh, sambung balik pasal pangkor tadi. hotel best, makan best, sume ok laa. alhamdulillah. pergi dan pulang pon dgn selamat. soping beli ikan bilis, sotong gule, satay ikan buat buah tgn kt umah n kt opis. ta tau bile lagi dpt rase pergi mcm ni kan. mase study dlu takdela aku join mane2 pegi kursus ape².haha. cume aktif dlm kolej jerk pon.

so tinggal 10 hari lagi dah nk smpai penghujung 2010. nothing plans about programme next year. see january dlu. tgk keje dlu. tgk rezeki dlu. lepastu baru boleh plans. byk plans. umur pon makin meningkat kan kan. makin rasa byk tanggungjwb.makin byk bnde kene pikir. erm.erm.

see ya in next post.
daaa..

No comments:

Post a Comment