Tuesday, January 11, 2011

mane ade ngumpat gosip jerk.

lately nih kan asyik bekerja dengan komputer. tak de kerja pon aku asik ngadap monitor ni je kan.
so bile dah lame-lame tgk monitor edit tu edit nih. kejap-kejap tu aku larikan la mouse pegi blogwalking ker pergi search itu search ini n yang paling penting aku pergi terjah website gossip artes. website yang aku selalu jenguk biasenye beautifulnara tapi skrg ni tengah isu hangat pasal:

  • angelina anak seorang artis wanita.....
  • isu ade orang yang tak puas hati dengan keputusan AJL25
  • fasha sandha
  • yang best aku suke tgk gmbar artis-artis bergaya kt AJL25 mase red carpet.macam-macam fesyen ade.
tapi aku suka la bace pasal artis ni. sebab ape ntah. korang xminat ker?

3 comments:

  1. cis, suka benda yg aku suka jugak.tu pun tempat aku melepek bila menghadap komputer.cuma aku plg suka part komenla.sbb aku rasa kebanyakkan komen kat situ mcm org tak ada otak. huhu

    ReplyDelete
  2. haha tau xpe. mesti nk bace tang komen tu. lagi2 klu gosip yg meletup kan.

    ReplyDelete