Monday, January 3, 2011

gambate oh!

selamat tahun baru 2011 korang-korang. maybe agak terlambat utk aku wish. dah hari ketiga lepas tahun baru, aku baru nk terhegeh-hegeh nk wish kan.biasa la tak berkesempatan utk mengadap internet sebab balik kampong kesayangan ade kenduri. makanya, aku hanya melihat bunga api dalam mimpi jerk. syukur Alhamdulillah kita dapat merasai lagi kehidupan pada tahun baru ini. permulaan hidup aku setakat ini, aku dapat sambung kontrak lagi 6 bulan. so bolehla kumpul duit.heh. tetapi keadaan diri tidak berapa sehat. hari pertama bekerja dalam tahun baru berkoh-koh sana sini. telan gula-gula hacks agak beriban. sebelum ni pon aku kata aku tak sehat kan. baik sekejab, pastu batuk balik. apelah nasib badan. sudah tidak kuat seperti dulu. untuk tahun 2011 nie aku harap semoga ianya lagi baik dari tahun semalam-semalam. ade improvement dalam hidup dalam kerjaya dalam diri dan dalam-dalam semuanya lah.insyaAllah. moga-moga dipermudahkan segala urusan untuk sepanjang tahun ini. amin.




No comments:

Post a Comment