Friday, January 28, 2011

sumpah bizi.

untuk 2 hari ni aku memang bizi ya ammat.

aku x masuk bilik pon utk 2 hari ni. kecuali utk solat.

berchinta dgn mesin fotostet n mesin binding.

mesti mesin tu pon rase nk korek idong je asik tgk muke aku

sorry la sin, nk wat cmne dh ko je mesin yg aku kene pakai kan.

aku kene photcopy n binding helaian2 KPI utk meeting pengarah

2 mggu lagi. berapa copy? 50 copy. 25 utk tahun 2010 n 25 utk tahun 2011.

tak ke matik rase. bnde dh la mmg x nipis kan. berpuluh helai jugakla.

tapi yg paling x bleh bla, pagi tadi dpt lag 1. bak kate bos aku projek besar.

erm KPI untuk jabatan aku. kire2 dlm 90 page lebih n kene buat 17 copy.

matik. pembaziran kertas sungguh. tapi, alhamdulillah dpt siapkan

dlm masa 2 hari jerk. terima kasih kepada kak bed, zaty, kak lyn shud

dan kakak-kakak lain yang membantu n melayan perangai gile kami

akibat dah terlampau weng buat keje membinding tu.

tnpa bantuan korang xkn dpt keje tu siap utk 2 hari. =)

No comments:

Post a Comment