Wednesday, February 2, 2011

cuti saje.

esok cuti, semalam cuti, hari ni pon aku cuti.. heh.. kesnye aku cuti ari ni sebab orang kat ofis ramai sangat bercuti. dan harusla sunyi sepi ofis aku tu. buleh kene tekanan jiwa kalau dtg.

semalam kan cuti hari wilayah, mak dah berhajat nak tido umah along semalam. so, isnin semalam kitorang gerak dr umah. umah along bukannye jauh pon kat shah alam. setengah jam je kot. oleh kerana semalam org selangor bekerje, jadik kitorg pon decide nk jln2 kt area sane. tak pegi mane pon. pegi JAKEL. along kate nak carik kain. mak pon, katenye sepasang. tapi bile dh pegi terus jadik 5,6 pasang. tak ke haru? aku yang x teringin carik pasang-pasang ni, terus dpt 2 pasang kain. haih. sedangkan awal tahun hari tu baru je beli kain pasang. aish, pengsan la nnti nk bayar duit tempahan baju tu. lpastu kitorg g klang, nk tmpah baju, kain yg beli tadi. kakak aku x igt, hntr smpai 11 psg. die tu mmg mereng cket. tapi almaklumla cikgu kan. hari2 jumpe anak murid yg same. kang komplen plak anak murid tu. dah setel tmph baju, kitorg pegi jusco bukit raja. aku nak carik perfume n handbag. along belanja. hee.. tak pernh taw die belanje. tu pon jenuh aku pujuk rayu =p.
neway, thnx along, sudi bwk kitorg jln2, bersungguh-sungguh masak utk mnjamu kitorg mkn, siap suruh dtg selalu. abah, paling hebat makan.hee, rindu kot masakan along

okeilah, akhir sekali petang ni ak nak blik kampong. pusing kepale pkir-pkir nak balik kampong ke tak. at last balik jugak, lepas kene pujuk ngn mak cik aku. dan rase mcm sgt sedeyh tak dpt pegi wedding azza n bujan. sob..sob.. insyaAllah klu ade mase ingin ketemu mereka.

so, happy chinese new year n selamat bercuti =)

No comments:

Post a Comment