Wednesday, April 20, 2011

sarapan pagi keluarga

Ahad baru ini punye cerita. lambat sikit mau kasi updet. bwk kamera pegi ofis, tapi keje datang dgn bergolek-golek. aiceh. akhirnya bwk balik kamera ke umah dan cerite saje lah di umah. oh hari tu memang dah teringin sgt nk belanje 1 fam bekfes kt mcD, tapi tak ckp lagi, just berniat dlm hati. sekali mak saje letak flyers mcD atas kusi. aiceh, jarang berlaku tu. aku pon tgk je la tak ckp ape-ape. lepastu di satu petang yang hening. " Dik, mak teringin laaa makan mek donel" elele. dah agak dah. so, aku pon ckp la aku mmg dah berhajat nk bnje 1 fam mkn mcD ahad pagi tu. tapi sygnye along n abg zahari xdpt join. nk blik shah alam hari sabtu tu jugak. so takpelah. plans utk ahad tu, pergi jogging dlu pagi-pagi dlm kol 7 ato 7.3o dah gerak g tasik. jogging dlm sejam cukoplah kan. eloklah kan lepas jogging lepastu melantak mcD :D ckp kt mak tak yah g aerobik sok, nnti lmbt. tu diaa, gelojoh sungguh, yela nk pegi mcD bangi, 10 minit baru sampei.


so setibanya ahad, semua plans berjln dgn lancar. lepas jogging, zupp terus pergi bangi, amik family breakfast set B murah jerk rm24.50 cmtu kots.lpas sarapan tgk ade pasar tani blkg pkns tu, ape lagi singgah le. dgn kasut jogging nye dah pkul 10 dah, org berniage pon nak blik dah.mak ad ela beli ikan n sayur-sayur cket dan tudung.haih mak aku nih. setel semua baru balik umah. habisla xtvt utk ahad tuh. lpastu aku dok mengliuk-lintuk je tgk tb.
mak dah ready nk g jogging. tapi nape mak menyengetkan badan. hiks.

abah khusyuk nk makan. almaklumlah jrg nak bekfes ala2 barat neh kan.


mak aku kalau tgkp gmbar mesti tak tepat pada objek. cth gmbr ni la. pastu aku suruh amik lg skali.

ni baru ok, tapi agak goyang-goyang-goyang.

motip lepas jogging melantak mcD?

No comments:

Post a Comment