Wednesday, February 17, 2010

.pagi lagi.

morning korang. amcam cuti?. ade sronok?aku biase2 aje.
blik kg perak..yg cuacenye agak terik..berpeloh² x menahan
kampng slgr pon sme, tp ade jugak la angin² pnas
sebab dikeliling oleh sawah padi.



erm cakap pasal panas neh.. malaysia skang mmg tgh mengalami cuace
panas yg diramalkn shingga bulan depan. ohh pnasnye tidak terkate²..
peloh menitik²..klu kt kg tuh lg la..nk wut kje ape pon malas..sbb nnti peloh melekit².
klu kt umah xpe gak kn.. cam terlindung cket..ade dinding batu..sejok la cket.
panas ni bukn siang je.. mlm pon. smpai aku ubah kedudukan tido aku.hehe.

okey. kite lupekn isu pnas neyh.. em korg ade bace paper? tgk brite?
gejala buang bayi kt malaysia neyh smakin mnjadik² kn..
lepas satu-satu. kesian baby yg xberdosa tu. yang baru² ni lagi
siap bakar lagi dlm tong smpah.. astaghfirullhalazim.. npe la kejam sgt
xde hati perot kerk? pndai kauorang buat tpi xpandai nk tanggung risikonye kn.
geramm btol. ape punye manusia la. ish.. insaflah korang...
sesungguhnya balasan menanti di akhirat nnti..
pulanglah ke jalan yang benar.. jalan yang lurus.
aku xmau bersyarah lebeyh²..nnti mgalahkn ustazah plak..
moge-moge aku dijauhkn lah dari perkara-perkara mcm ini.. amin..

okey-okey beralih dr berite semase ke keadaan di opis ri nih.
haa.. ari ni opis tak-ade orang lagi.haih. yang cutinye
yang keje outstation nyerk.aa tggl je la 6 org kat opis ni. adoaii
aku pon smpai xade mud nk g li mknn.huu.. so pagi ni aku xbekpesla
makan biskot je la kot. tgkla klu aku rajen,lunch nnti bru g bli..

makanya aku akan mengalami sindrom
bosanbosanbosanbosanbosanbosanbosanbosanbosan

.sekian.

No comments:

Post a Comment