Friday, February 19, 2010

.when the wind blows.

mud aku sgt x ohkey mlm smlm...
ini sume gare-gare sindrom nk peod..tp kn klu bkn musim peod pon
kdg2 aku hangin..haih

aku mmg cmtu, klu time² nk dtg bulan tuh
muleh lah hangin satu badan, xnk ckp ngn org..
diam jerk. klu kne marah cket dh meleleh air mate..
tpi ni terjadik kt dlm umah jer yer among family members
dorg pun tau klu aku nih hangin. dorg phm sgt dah..

erm smlm aku tido awl, sbb ngntokkkkk sgt..(sindrom nk peod jugak)
igt nk bgon lm 9.15pm cm tu sbb nk tgk citer seram kt tv3
tpi aku terlajak tdoo plak..aku bgon lm kol 9.45pm
tu pon sbb aku dh rase bahang² panas n ade bau yg kurg mnyenangkn
aku bgon bukk pintu tgk muke kakak aku dh terjojol dpn pintu,tros aku wut muke
masok blik air amik smyg, tros masuk blik..solat
pastu terase nk terkucil plak, kuar la blik g toilet
kuar toilet.. abah ckp ngn aku.. mak pon babai aku
aku wut dunno jerk.. sengal kn aku.. tu la aku klu bad mud.
masuk blik..simpan baju dlm almari..TIDO!
time tu bru 10 lebeyh.mmg aku xjengok pon kt ruang tamu tu.
oh bau yg kurg enak itu adlh bau otak-otak yg sedang dibakar..
tau lak kn aku ni bau aper..huhu.

pastu ri ni..aku bgon sprti biase.. aku tegor je mak..sbb die pkai tudung xbtol
n jm dah 6.40am pon die x g keje lagi..pastu aku pon siap2 g keje.
pagi ni aku wut keje kat atas ngn cik sham.. hp aku xbwk..
turun je opis blik time rehat tdi ade 11 miskol.. mak aii byk giler..
4 dr along..2 dari bidah, 1 dr opis mak, 2 dr umah which is kakak aku la jugak kn.
then die call aku balik, aku tnye nape call?..die kate apsal x reply msg..nk tnye pasal
wire tepon sbb nk connect ngn internet tu.. dh aku x bls msg die pon cal la
cal skali aku angkat..die plik la..die igt aku ni anginn gilerr smpai xnk jawab fon
siap kate aku ni kne culik.hahaha..aku punye la glak gilerr..
hangin2 aku ni pon jap jer.. xdela smpai xnk angkat fon.. siap die bg tau mak lagi.
adoaiii..pastu kakak aku smpai igt aku nk lari umah lagi.adushh!!
xkn la smpai camtu skali kn aku nk wat.

mak, abah, along..adik minx maap yer.. buat korg sume risau..huhu
apepon time kaseh sbb memahami anak n adik mu ini.. yang hangin nye x tentu arah

No comments:

Post a Comment