Sunday, April 4, 2010

.papat.papat.

ape itu papat? papat adelah empat dlm bhse jawe.
n empat = april.yeay.. dh buln 4. ape ade dgn buln 4?
buln 4 adelah dimane buln blog aku dilahirkn.
tapi hujung bulan lah kn. ahh makin mghampiri setaun
nmpknyer blog aku ni.buln 4 juge mnunjukkan tggl 2 buln
lgi utk aku abesh praktikel YAHOO!!
xsabar-x sabar.tapi nnti kene siapkn repot pulak kn. kne pgi kedah blik.
klu xpegi xleh ker ek? pos jerk. haha.. tpi dah plans ngn khalis sbb eny nk
ikot jugak nk g kedah. haih.. buknnye ape..bajet tiade. hee.
lgipon nk enjoy jerk dok umah sebelom dpt keje mna2 nnti kn.
penat dowh selame 6 buln dok bgon pkol 6pg
lpastu smpai umah pkol 6ptg. xker 12 jam jer abeskn mase
utk- ke opis-di opis- pulang dr opis-
pkol 10.30mlm dh tdo. gler cm xder life.
mmg work life tidak same dgn study-life.
sedarilah itu wahai rakan-rakan ku.
aish berceloteh pjg lak kn aku nih.

erm mggu ni aku x berjalan2 kemane-mane.
nk ikot along g jusco pon malas.
x ikot mak jugak blik kg,even aku mmg teringin nk blik kg.tapi mlas.,
sumenye MALAS MALAS N MALAS.
cume pagi smlm jerk aku ikot along n mak
g bli barang dapot kt carrefour.
mlm aku tgk bola piala FA, diselang seli dgn konsert AF
smbli tgn mengiron baju. haha.. gler kn.
erm tgk bola, selangor mgecewakan sbb tidak dapt ke final.
apelah! tapi nmpk players2 slagor agak bengang dengn sikap pengadil
mlm smlm. tapi nk buat cmne dah xder rezeki kn. cube lagi len kali okeh.
oleh kerana gosok baju dh setel,
so ri ni aku just wut kje umah,n tgk tibi ajerk.hee
dan akhirnya mgon9kn diri.
oh malam ni ade Anugerah Bintang Popular. mesti tgk.
alamak! mesti tdo lmbt ri nih.. oklah korang c ya in d next post.
chow chin chow.

No comments:

Post a Comment