Thursday, February 24, 2011

kabare?

i'm bek..bek..bek..
eh mcm kambeng plak.
6 hari aku x jengok blog nih.
akibat kesibukan bekerja.
byk tugas nk kene bg setel
sebelom bos baru masuk.
lepas ni dah tukar bos,xtau la camne
agaknye gelagat bos baru eh.
okieh, lepas siap satu keje dtg pula keje yg baru dan dtg lagi keje.
inilah waktu-waktu aku bz.
klu waktu x bz, 15kali sehari bukk blog kan.
sampai tak tau nk wat ape dah.
tadi baru lepas setel lawatan dari student uitm dungun.
aku selamat dari bg talk kt dorg. tapi,tapi, lepas ni
if ade lawatan lagi. akulah yg kne uruskan.
sebab bos baru xtau nk masuk bile.
harap² la lepas ni aku boleh entertain dorg dgn sebaik mungkin.
time Q&A nnti la cmne aku nk taram jawapan tu. aku bukn xpert sgt
dalam hal² jabatan ni.hal kerajaan nih lagi.
so, as bos aku ckp
fikir logik ajelah nk bg jawapan nnti.
haih. kene study lebih la ni kan.
dan aku masih berpikir-pikir utk bekerja kambali
yg selari dgn bidang aku tapi byk tapi..tapi-nya.
macamane eh, smpai sekarang aku x bleh decide lagi.
so, takpelah smpai cni jerk aku taip dlu. besok klu aku free aku taip lagi.
baibai
assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment