Saturday, February 19, 2011

mana ada?

sape yang rasa cerite macam tak best, silelah kuarkan balik kate-kate tu ye. macam aku la, mule-mule 125678kali berkire-kire nk tgk cite ni ke tak, sebab aku rase mcm cite ni..aahhh. mesti ntah hape-hape sebb lagu die mcm poyo. puas la member aku pujuk ajak tgk. akhirnya aku berserah jugak. mula-mula tgk certie ni mcm rase tgk drama okeh. sebab jln cerite die mcm agak lambat lah. ade 3+1 cerite hantu dlm filem ni. kalau aku cakap yang cerite ni lagi terkejut dari cerite khurafat, dan lebeyh kurang klakar habes mcm hantu kak limah balik rumah korang mesti tak percaye kan? tapi, sumpah dlm byk2 filem hantu aku tgk, cerite ni aku buleh sampai terjerit kaw-kaw punye sebab terkejut. haha. maluuu. nasib x ramai org. tapi sumpah mmg lawak habes la. watak bakri ngn ahmeng tu mmg klakar. paling-paling yg dlm hutan tu.so, marilah kite bersama-sama memartabatkan lagi filem malaysia. selamat menonton!

2 comments:

  1. uhhh... bes sgt ke? so whatttttt?? whatttttt? hahahaha

    ReplyDelete
  2. bes weh. lawak habes. bg org yg suke glak cm aku la. klu ko yg selalu emosi tu xtaula aku. haha

    ReplyDelete